Backstage @ Teenvogue

Det här inlagget börjar jag på igår när jag var backstage på en plåtning. jag hade hundra fittings, go&sees och callbacks efter plåtningen som var färdig vid sju på kvallen darfor glomde jag skriva fardigt inlagget… Oooops. Blev färdig strax Innan två imorse/inatt. Hade dock roligt sällskap till mina fittings på natten så det var lugnt. tidig call time idag var lite segt bara😉 = first day of fashion week baby!
Idag har jag gått en visning för houghton. Sen har jag haft många fittings. Träffade MK och ashley olsen på en casting för deras visning och sen ralph lauren på castingen för Ralph Lauren visningen. Imorgon går jag två visningar vilket ska bli jättekul! Är dock lite nervös för Mina fötter blev inte direkt bästisar med klackarna som jag ska ha på första visningen imorgon😦 Får vara extra fierce och draw attention to the dress istallet for fötterna/klackarna pa visningen imorgon helt enkelt.

20130206-173535.jpg

20130207-092825.jpg
Backstage igår

20130207-220138.jpg

20130207-220313.jpg
Backstage idag

20130207-220405.jpg

20130207-220626.jpg
På casting @ RL

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

