Waaaah ********+++*+*=*+\•>¥%{^_

In-teeeense work-ouuuut. PUNKT!
Hade en lucka Mellan Mina go&sees och castings idag. Vad innebär det?
Antingen plugg eller träningspass. Eftersom jag inte tränade igår fick det bli ett ap-svettigt pass idag. Eller eftersom det är OMÖJLIGT för mig att få svetten att rinna blev det inte direkt ap-svettigt, men extremt hårt. Jag svimmar Innan svetten rinner… Kan garantera att jag var mer utmattad än vad jag set ut att vara

20130201-152853.jpg

20130201-152902.jpg
Efter 40 min hopprep + 40 min resistance training.

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

One Response to Waaaah ********+++*+*=*+\•>¥%{^_

  1. Petra says:

    Åh snyggis!

    vad menar du med resistance training? Något speciellt du lägger fokus på?🙂

    Och duuu, när jag ändå frågar, vart är de där svarta byxorna köpte som är lite “glansiga” i materialet. Som du har på dig på en del bilder här nedan. Är de från zara?

    Lycka till i NY =)

Leave a Reply

