Plugg vs castings

Sitter just nu på en casting för son Jung wan. Deras visning gick jag I September så jag hoppas att jag bokar den nu med men man vet ju aldrig?
Det är sjukt mycket modeller ( både tjejer och killar) här I alla fall. Passar på att plugga lite samhällskunskap Medan jag väntar på att få träffa kunden.
Igår fick jag I alla fall gå till rag and bone butiken och välja ut en Massa kläder. Med andra ord fick jag “trade” för att jag gick deras ss13 visning.
Ska fortsätta med plugget nu!
Lateeer

20130201-111342.jpg

20130201-111429.jpg

20130201-111419.jpg

20130201-111407.jpg

20130201-111353.jpg

20130201-132504.jpg

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

2 Responses to Plugg vs castings

  1. Hejhej says:

    Hej Kelly! Jag ska till new york i sommar i 5 dagar typ och jag undrar om du har tips på platser (affärer, sevärdheter mm) som man verkligen inte får missa när man är där? Tack!!!

    • kellywhat says:

      Hejhej!
      kul att du ska till nyc!
      En japansk restaurang med grym sushi, sashimi, kyckling, dumplings och goda drinkar= NATSUMI på west 50th street

      En joggingrunda, pick nick eller tennis match I Central Park är ett måste!

      Med tips kommer!🙂

Leave a Reply

