Eat clean! Train mean! Get lean!

20130124-225139.jpg
Jag och tjejerna i lägenheten körde ett hårt träningspass efter en dag full med castings och andra ärenden.
30 min hopprep, 30 power yoga, 30 core.
Köpte en iPhone5 Idag också, hoppas att jag kan ta lite bättre bilder med den än vad jag kan med min nuvarande 4s.

Ska nu sätta mig med franskaböckerna och plugga lite Innan jag somnar.
Xx

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Food & healthy eating, Work & travelling. Bookmark the permalink.

4 Responses to Eat clean! Train mean! Get lean!

  1. Sofia says:

    Hej! Har en fråga bara, varför tränar ni så intensivt på så få dagar?🙂 träning är ju något som bara ger resultalt på lång sikt så att hetsträna innan fashion week borde inte “hjälpa”? Kan inte så mycket om detta men var mest nyfiken! Tacksam för svar och kul med mer updates nu!🙂

    • kellywhat says:

      Hej Sofia!

      Jag tränar i vanliga fall 6-7h i veckan. Det gör jag för att jag tycker det är kul, för att må bra och för att det är ett sätt för mig att hålla mig i form. Men det finns MÅNGA modeller som inte tränar alls. Att vi hetstränar precis innan fashionweek vet jag inte om jag skulle kalla det. Jag lägger in en högre växel med min träning 1-2 veckor innan castings och ser till att inte slarva med kosten. Min vardag ( tränings&kost mässigt) ser alltså inte så annorlunda ut nu från hur det ser ut under resten av året. När jag kör lite mer intensivt i 2 veckor och är vaksam med vad jag stoppar i mig ger det resultat. Sen när fashionweek är över tar jag det LITE lugnare med träningen.🙂
      Hoppas att du fick svar på frågan!

  2. emma says:

    jag har också en fråga🙂
    brukar du bli nervös innan du ska gå visningarna? kram

    • kellywhat says:

      Nej det blir jag faktiskt inte.
      Kanske lite nervös om catwalken är hal och klackarna för stora och för höga och så en lång klanning med släp på det….

Leave a Reply

