Londonbaby

Befinner mig nu i London efter många om och men. Landade i Göteborg igår eftermiddag och planen var att jag skulle ta flyget till London några timmar senare men alla flyg til London var inställde pga den så kallade snöstormen här. I själva verket är det bara 1 cm snö på marken så jag förstår inte riktigt vad det var frågan om??
Det slutade med att jag var på Landvetter 4 ggr igår och sedan säve strax innan midnatt för att ta det enda flyget som gick, Ryanair.
Jag kom fram i alla fall!
Idag plåtar jag en grym 60tals editorial med två andra modeller. Modellerna är grymma och fotografen är en av dom bästa. Ska bli riktigt kul att se resultatet när det kommer ut i tidningen!
Imorgon bär det av till NYC.

20130119-131712.jpg

20130119-131745.jpg

20130119-131811.jpg

20130119-131832.jpg

20130119-131907.jpg

20130119-131932.jpg
Njöt verkligen av att flyga business till och från Madagaskar. God mat och utrymme för benen! På flyget till madagaskar från london frågade en av piloterna om jag vill sitta i cockpit när vi skulle landa. Varför inte?

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

One Response to Londonbaby

  1. jojjolife says:

    Va härligt att vara NYC nu! Njut för mig också!
    Kram🙂

Leave a Reply

