Time for work

God moron!
Mitt underbara lov är slut.😦
Tillbaka till verkligheten, som inte är så dum den heller!😉
Imorgon ska jag träffa ortoped för att kolla på fotjveln som aldrig vill läka. Torsdag och fredag jobbar jag. Dock missar jag ELLE-galan på fredag eftersom fötterna måste bli bra inför fashionweek vilket suger. ELLE-galan är verkligen årets höjdpunkt inom modebranschen i Sverige.
Sen har jag några options För olika jobb nästa vecka så får se hur det blir med dom om några dagar.
Är i stort behov av att gå till frisören också så ska se om jag kan få en tid nästa vecka.
Var för lat för att träna imorse så får ta det ikväll istället. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra inpackning och sen får jag ta tag i städningen här hemma.
Lovar att bilder från resan till islamorada/keywest kommer… Tar lite tid bara😉
Sålänge får ni några café bilder från veckan som gått.
Häng på bar mezzo, där min brorsa jobbar. br />
20130108-113226.jpg

20130108-113238.jpg

20130108-113302.jpg

20130108-113311.jpg

20130108-113343.jpg

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

One Response to Time for work

  1. thisismadde says:

    Sjukt snygg jacka Kelly !!!

Leave a Reply

