New Years

Hoppas att alla har haft en bra jul. Det har jag!
Shoppat massor, fikat massor och träffat vänner varje dag. Det är skönt när man inte har jobb och plugg att tänka på hela tiden.
Snart drar fashionweek igång igen (känns som om det precis varit fashionweek trotts att det var 4 månader sen) och jag hoppas att mina fötter läkt tills dess så att jag kan åka till NYC i slutet sv januari för att gå visningarna där.
Nu ska jag kolla om jag har något jag kan ha på mig ikväll. Tror att jag bryter alla oskrivna lagar och skippar klänning.
Önskar alla en riktigt bra nyårsafton!

20121231-123953.jpg

20121231-123941.jpg

20121231-124010.jpg

20121231-124027.jpg

20121231-124820.jpg

20121231-124833.jpg
Instagramar mer än vad jag bloggar
@ “kellybellyboom”

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

One Response to New Years

  1. Anna says:

    Hej Kelly!
    Vilket gymnasie går du på? och vilken inriktning? Har du bra betyg, typ A i allt? Du verkar väldigt smart🙂 Ha ett bra jullov. Kram

Leave a Reply

