Friday

I fredags hade jag gympalektion som var sista lektionen för dagen. Blev lite sur för jag blev inte trött på lektionen men ville inte behöva duscha,byta om, gå hem å träna och duscha och byta om igen… Så jag stannade kvar i salen helt ensam ( haha jätte mobbat) i 90 minuter till och körde ett rejält pass med hopprep, magövningar och andra övningar som min PT i ny lärde mig. Men ja, det jag skulle berätta var att när jag precis hade duschat så blev det kolsvart och jag blev inlåst. Skolan hade stängt när jag fortfarande var där. Fick lite panik men tillslut kom någon och öppnade åt mig.😉
Skönt var det i alla fall att gå hem, färdig med dagens träning, och njuta av att det var fredag.

Igår var det plugg som gällde hela dagen och på kvällen träffade jag Madde. Vi gick en PW till en mataffär längre bort, köpte massa gott och lagade middag tillsammans.
Idag är det söndag vilket innebär plugg heeeela dagen.
Hej så länge!

20121014-090130.jpg

20121014-090139.jpg
…när jag väl kom hem såg jag ut såhär🙂
Skjorta – barneys new york
Jeans – Gina tricot

20121014-090916.jpg

20121014-090929.jpg
Skolan på en fredag efter 17:30

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

