VECKANS 3

Varje söndag tänkte jag börja lista saker från veckan som gått. Har ni tips på fler “rubriker”? veckans 3 knäppaste? OMG? låtar? 

Här kommer i alla fall Veckans 3….

Måsten:
1. ta tag i skolarbetet
2. Träffa mina fina vänner
3. Äta god mat

Träningsformer: 
1. Hopp rep 
2. Yoga
3. Efterlängtade LÖPRUNDAN

Ätbara saker:
1. Havregrynsgröt med banan,äpple, kanel och lite jordnötsmör = Nya, supergoda frukosten.
2. Crispig, fluffig, smörig Croissant i paris… hehehe
3. Chokladen från Jean-paul hevin och Michel cluizel i paris. 

Böcker:
1. “Paganinikontraktet” – fantastiskt spännande och underhållande bok!
2. Religions, SHK, Historia och franska Läroböcker från skolan – JÄÄTTE kul!
3. “The white tiger” – En engelsk bok som jag läser inför en stor Tenta i början på november. 

“Bästa” köp:
1. Ny väska från GIVENCHY
2. “Eldvittnet” när jag får lite ledig tid ska jag börja läsa denna bok som är uppföljaren till “paganinikontraktet”.
3.  En Metrobiljett – En dag i paris när vi hade gått, gått och gått… Trodde att benen skulle ramla av tillslut. Dessutom värkte min onda fot. Skulle egentligen gått ytterliggare 7 km tillbaka till lägenheten men jag och Linn gjorde det ovanliga, köpte en metrobiljett, slängde oss ner på sätet och ÅKTE till lägenheten. SKÖÖÖNT. sååå, nu vet ni det. 

Farligaste: 
Klackarna på John Galliano visningen

Roligaste: 
1. Ellen Degeneres – youtube klipp
2. Skämt som min Pappa skickade via mail för att få mig på bättre humör när jag var bortrest.
3. LINN ARVIDSSON – Tjejen är galen!

Jobbigaste:
1. Min smink allergi är fortfarande lika jobbig.
2. Mina brorsor sparkar fotboll inomhus dygnet runt (även 7.00 en lördagsmorgon) och använder min rumsdörr som stolpe/mål 
3.  jag är törstig nu men orkar inte kliva ur sängen för att hämta ett glas vatten😉

TIPS:
1. TE – på hösten/vintern är te det bästa som finns!
2. BCBG’s parfym “BCBG max azria perfume for women” (kunde dom inte gjort namnet lite längre?) – fick den i en goodiebag och har nu blivit min nya favorit!
3.  SMILE AND ENJOY LIFE

Bästa:

1. Mamma hälsade på mig i paris
2. SOLSIDANs säsongs premiär lär sitta fint ikväll efter en heldag med plugg.
3. Att landa i GÖTEBORG/sova i min egna säng

Sämsta:
Inget nämnvärt denna veckan🙂

Nu är jag tillbaka på hemmaplan! Känns underbart att få återhämta sig lite. Nu ska jag ta tag i en helvetes massa plugg som jag missat. 

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

