Solsidan & plugg kväll

Har pluggat hela dagen så nu blir det strax paus. Jag ska inta min plats i soffan Och titta på solsidan. Efter det ska jag fortsätta plugga ett tag och sen sova. Imorgon jobbar jag, blir sista jobbet på ett tag, förmodligen. På tisdag börjar skolan igen för min del. Har inget emot det faktiskt, lite skönt med omväxling.

Bjuder på en bild från Paris

20121007-193126.jpg

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

One Response to Solsidan & plugg kväll

  1. :) says:

    Kan du skriva ett inlägg, där du berättat hur du gör med skolan? hur hinner du med? ska du läsa gymnasiet på 4 år tex? Tar du med plugg när du är ute och reser?

Leave a Reply

