Par(ad)is

Min mamma är här och hälsar på mig i Paris nu. Vi har det helt underbart! Kikar i våra favvoaffärer när jag inte jobbar, i de allra flesta säljs bara choklad men vissa säljer kläder.😉
Vi har köpt den godaste chokladen från Jean-Paul hevin och mamma har köpt snygga, ubermjuka tröjor från zadig & voltaire.
För mig blev det bara ETT köp. Ett överjävligt dyrt köp. Så det räckte gott och väl med bara en sak. Nu har jag dessutom förbjudit mig själv att köpa något mer på hundra år nu!Jag får INTE.
Gissa vad jag köpte då?… Bilder kommer senare!

20121003-151146.jpg

20121003-151155.jpg

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

4 Responses to Par(ad)is

  1. thisismadde says:

    Men nu blev jag väldigt nyfiken, nu måste du säga vad du har köpt haha

  2. thisismadde says:

    Nu blev jag väldigt nyfiken på vad du har köpt, nu måste du berätta haha

  3. Petra says:

    Gissar på att du antingen köpte dig en skinnjacka eller en ny väska🙂

Leave a Reply

