Brekky in Paris With Linn

Bloggar från en ny stad, igen. Hej paris!!
Jag har varit här i ungefär 1 vecka men har ju inte bloggat sedan jag kom hit.
När jag vara hemma och laddade batterierna träffade jag mina vänner, gick till skolan och lite annat, berättar mer om det senare för detta inlägget ska handla om FRUKOST, med LINN, i PARIS.
Linn är min VÄN och modell-kollega. Jag och Linn har känt varandra sedan jag var 12-13 år och hon 14. Vi träffades då vi plåtade en kampanj för märket H-I-G-H… Det var första gången För både hon och jag att resa och bo själva. Vi bodde tillsammans i 1 vecka, på ishotellet. Vi trivdes väldigt bra ihop och den plåtningen är fortfarande en av mina favoriter genom åren.
Sedan träffades vi igen i Paris förra sommaren när vi skulle plåtas tillsammans för numero magazine. Det är roligt att vi brukar boka samma jobb hon och jag, vi har ju så olika utseenden, därför blir det häftiga kontraster när vi är med på samma bild. Dessutom finns det nästan ingen som kan få mig att skratta så lätt och så MYCKET som Linn. Måste akta mig, får ju skrattattack varje gång vi står framför kameran ihop. Tror att jag har sixpack nu efter alla skrattattacker jag fått sedan jag flyttade in med henne.

Nu är vi i Paris igen, och vi bor tillsammans i en liten (läs:LITEN) lägenhet. Vi springer runt som galningar här, man hinner knappt äta, sova eller träna så därför bestämde vi oss för att skita i ALLT imorse. Vi behövde och förtjänade en liten… Rast. Efter min casting vid 8:00 så mötte jag upp Linn för frukost, VÄÄÄRLDENS godaste och mysigaste sådan! Vi gick Runt ganska länge för att leta upp ett bra ställe för oss att slå oss ner på. När vi nästan hade gett upp så stannar Linn upp och berättar att caféet tvärs över gatan är fantastiskt och att hon varit där tidigare med sin mamma.
Vi gick in, och därefter gick vi ALL IN. Vi delade på en stor frukost där vi fick färskpressad apelsinjuice, omelett, baguette med smör&honung&marmelad, croissanter&pain Au chocolate, fruktsallad och den bästa varma chokladen på väldigt länge! Vi satt där länge bland alla uppklädda gamlingar. Snackade, skojade och hade allmänt trevligt!

Nu ska jag iväg på en fitting för en visning jag ska gå imorgon. Vi hörs snart igen. jag kommer med fler blogginlägg, jag lovar!
a href=”https://kellywhat.files.wordpress.com/2012/09/20120928-143200.jpg”>20120928-143200.jpg

20120928-143206.jpg

20120928-143244.jpg

20120928-143300.jpg

20120928-143252.jpg

20120928-143318.jpg

20120928-143326.jpg

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

