CHRISTOPHER KANE SS13 – SHOW & STREETSTYLE

backstageNågra bilder som någon streetstyle fotograf tog efter visningen. Perfekta “outfit-bilder” till bloggen ju😉

lång polotröja utan ärmar – Narsico Rodriguez ( Fick den när jag gick visningen för dem i NYC, många visningar där betalar “trade” vilket betyder att man får massa kläder/skor/väskor för att man går )
visningen.

Skinnjacka – Zara
Kjol – diesel
kängor – steve madden
Väska – furla

Mina klackar är typ superlimmade på mina fötter ( okej då, totalt fasttejpade inte limmade) eftersom de ramlade av annars. Gick denna visningen i london, syns det på bilderna att jag vill skrika av smärtan i foten? Själv tycker jag att jag hanterade det hyfsat bra med tanke på omständigheterna i alla fall.

backstage innan visningen

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

2 Responses to CHRISTOPHER KANE SS13 – SHOW & STREETSTYLE

  1. Johanna says:

    Hej gillar verkligen din blogg! Sjukt inspirerande med mat och du verkar så skön och positiv person!
    Du borde uppdatera oftare😉 haha Kommer du från asien? Du ser ut att ha såna drag, och vad tycker du är snyggast, långa eller korta personer?

    • kellywhat says:

      Hej Johanna!!
      Va roligt att du gillar min blogg, även fast jag är SJUKT dålig på att uppdatera den. Det är så mycket som ska göras att jag knappt hinner med bloggen alls längre, inte det lättaste att gå i skolan, plugga och flyga runt mellan alla fashionweeks samtidigt. Men jag lovar, jag ska bättra mig! Jag är född i sverige men pappa är från australien och mamma är från indien, så du hade rätt, jag är “asiat”😉 Jag tycker faktiskt inte att längd har någon påverkan på om en person ser bra ut eller inte. Men jag själv trivs med att vara lång, det hade ju dessutom varit svårt att boka jobb om jag inte var det.😉

Leave a Reply

