London

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade bloggen. Har hunnit gå visningar i NYC och nu är jag i london för fashionweek här. Var dock tvungen att avboka alla visningar igår pga min förbannade fot. Fick träffa en läkare istället som har gett mig stark medicin som jag tar nu, något slags smärtatillande. Hjälper litegrann i alla fall. Men det är verkligen supertrist att sånt händer NU. Vilade foten igår för idag måste jag klara av att stå och gå på benen trots att inte känns som att gå på bomull.😉 är nämnligen backstage hos — —-…väldigt, väldigt kul!!! Kläderna är dessutom fantastiska. Imorgon får vi se hur foten är. Kanske gör jag visningar här? Kanske åker jag hem några dagar? Kanske Milano? Allt är oklart. Lägger upp catwalkbilderna från NYC senare när jag har tid. Sålänge kommer lite iphone-bilder från veckan som gått:

Backstage@reem acra för några dagar sedan.
20120916-110020.jpg

20120916-110034.jpg
Ny FAVORIT klänning som jag köpte i NY från butiken “intermix”.

20120916-113354.jpg
Min kräm mot smink-allergin innehåller en massa kortison och nästan varje gång jag använder den blir jag sjuk/förkyld, tror det är för att kortisonet försämrar immunförsvaret, i vilket fall köpte jag en stoooor celeri&spenat&citron&äpple&ingefära&apelsin juice när jag kände att förkylningen var på väg. Den juicen var förvånansvärt god och hjälpte bra mot förkylningen.

20120916-114908.jpg
Backstage@narsico Rodríguez

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Fashion. Bookmark the permalink.

3 Responses to London

  1. Jag says:

    kan inte du lägga ut receptet på jucien? Älskar din blogg!🙂

    • kellywhat says:

      Finns inget recept. Jag köpte den på gatan och bad om att få en juice med som innehöll frukterna&grönsakerna som jag nämnde… Sjukt gott var det! Så gott att jag faktiskt kikat på en juicemaskin som jag ska köpa när jag kommer hem från Paris. Då blir det färskpressad juice varje dag.😉

  2. Jeni Johnson says:

    You are so stunning, you must be a high fashion Model right?

Leave a Reply

