Veckan i bilder

Denna veckan har jag gjorts fashionweek-redo. Började träna med en personligtränare, som bland annat tränar/tränat VS modellerna doutzen kroes och lindsey ellington. Så nu tränar jag nästan varje morgon med Min tränare och på kvällarna går jag på pass. Har bland annat fått hoppa hopprep, boxas och göra olika magövningar och rumpa/lår övningar.

Sedan fick jag gå till frisören och klippa av och färga(mörkbrunt) håret… Okej, klippa AV är lite att ta i… 6 cm kanske. Men jag klippte ju håret dagen innan jag åkte till NY så nu känns det lite kortare. Snyggt blev det i alla fall!

I förrgår fick jag gå runt på stan och shoppa med en personal shopper/stylist. Han var supertrevlig och tillsammans hittade vi en massa bra kläder/skor/väskor. Vi handlade bland annat på barneys, intermix, rag & bone. Har ALDRIG shoppat så mycket i hela mitt liv… Sen gav de ut gratis cupcakes från baked by melissa, både jag och stylisten blev frestade men var duktiga och avstod.😉

Mellan mina castings och grejer har jag faktiskt också hunnit träffa en vän (från göteorg) och hans kompis som är här på semester. Vi har suttit på café o snackat, busat, shoppat(jag fick leka personal shopper åt dom hehe), och igårkväll var det pokernight!

20120825-101515.jpg

20120825-101530.jpg

20120825-101559.jpg

20120825-101545.jpg

20120825-101837.jpg

20120825-101930.jpg

20120825-101940.jpg

20120825-102006.jpg

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

One Response to Veckan i bilder

Leave a Reply

