A run in the Rain

Jag är en riktig bad-människa. Jag älskar att bada på somrarna, hur kallt det än är. Trotts det har det inte blivit överdrivet mycket plask i havet denna sommaren. Igår när det var kallt ute och regnade och blåste 24/7 badade jag dock 2 gånger, yay! började med en snabb PW med Madde och efter det hoppade vi i havet. Senare på kvällen tvingade jag min badkruka till brorsa att ta sitt första dopp för i år. Efter det blev det ett yogapass, så skönt!

Imorse blev det en löprunda, första på länge. Skäms på mig, klarade inte ens springa hela rundan på 8km!! Var tvungen att “stanna” två gånger för att köra PW i någon minut eller två. Nu när jag kom hem kände jag mig i alla fall duktig, 3 träningspass sedan 15:00 igår.
Jag som ALLTID käkar samma frukost bestämde mig för att prova något nytt idag. Guuuud så gott det blev! Kommer definitivt köra på detta igen. Två tunna knäckebröd(från smakfyllt i Göteborg) med lite allt möjligt på. Idag blev det avokado, ägg, lite keso, tomat citron&peppar, rödlök och lite kallrökt lax. Det ni ser på sidan är hemgjord pesto, men ta inte det till detta, det passade inte kan jag säga😉

Egentligen skulle jag iväg till köpenhamn idag för att gå modevisningar resten av veckan men nu blev det inte så. Det hade varit kul att träffa massa roligt folk, shoppa lite och såklart tjäna pengar. Men det känns ändå bra att vara hemma. För nu har jag andra planer här i Göteborg istället. Idag kommer mammas bästa kompis och hennes dotter, Johanna, hit. Vi ska förmodligen ha en mysig dag på stan och sedan kanske jag och Johanna går ut och käkar middag på något trevligt ställe. Eller kanske bio? Vädret är ju inte på topp så vi får se hur vi gör helt enkelt.🙂

href=”https://kellywhat.files.wordpress.com/2012/08/20120807-122341.jpg”>20120807-122341.jpg

20120807-122350.jpg
Stretchar lite

20120807-122426.jpg

20120807-122414.jpg

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

One Response to A run in the Rain

  1. Belle says:

    Heeej, jo jag undrar bara om man tjänar pengar när man går nåra visningar på sthlm fashionweek som är nu i aug? tack o hej🙂

Leave a Reply

