Perfect timing

Hej hejjjjj!
Gårdagen var superkul. Jag, thudor och Rasmus åkte hem till Charlotte för bad, spel och bus vilket resulterade i en bättre kväll. Mötte först upp Rasmus, vi köpte med lite äckel-päckel-lösgodis till han och thudor och majskolvar till mig och Charlotte. Det första vi gjorde när vi kom fram var att sätta oss på cyklarna och bege oss mot havet. Det gick ju sådär för mig..haha. Jag har inte cyklat sen jag gick i 5an tror jag. Så det tog lite tid innan vi kom fram till vattnet. Det var i alla fall riktigt varmt å skönt i vattnet så vi simmade länge. Efter simturen blev det spelkväll och mys.
somnade sent, vaknade sent och åt majskolvarna till frukost imorse, hehhe. Normalt.
Efter frukosten gick jag in till stan och mötte upp Isabel för mys i parken. Hon har varit i Turkiet de senaste veckorna, det var riktigt kul att höra om hur hon har haft det.
Åkte sedan iväg för att kolla upp min förbaskade allergi mot smink… Ångest…. Fashionweek just around the corner liksom….

Ja, det var min helg dagar!
Imorgon är det planerat grill och kubb med vännerna, men om vädret suger blir det något annat istället.

20120805-182255.jpg

20120805-182230.jpg

20120805-182222.jpg

20120805-182246.jpg

20120805-182237.jpg

20120805-182343.jpg

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

2 Responses to Perfect timing

  1. Hanna says:

    Dina kängor från Steve Madden är så snygga! Funderar på att köpa ett par från deras hemsida – Hur är de i storleken? Har vanligtvis 38/39.

    • kellywhat says:

      Då ska du förmodligen ha storlek 38. De är ganska normala i storleken, men kanske pyttelite stora. Dessutom töjer de ut sig en hel del när man har använt dem ett tag.🙂

Leave a Reply

