MIU MIU – LOAFERS

är förälskad i dessa loafers från miu miu. Kanske köper ett par när jag kommer fram till NY!

carolines mode

 

 

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

2 Responses to MIU MIU – LOAFERS

  1. Belle says:

    Heej! Jo jag undrar vad du använder för jeans, märke och vilken jeans strl du har? Själv är jag 1,80 cm lång o har så svårt att hitta jeans som är långa nog samtidigt som dom sitter tight. Jätte tacksam för svar! Kram

    • kellywhat says:

      Hejsan!!
      Jo, jag vet, det är svårt med jeans!
      Jag har väl egentligen storlek waist25/26 och length 34/36 men brukar inte finnas 36 längd för tjejer så då brukar det bli 34.
      Märken, hmmmm… Lee(men kan vara svårt att hitta tillräckligt långa), D&G, diesel… Dessa jeans är väl lite dyrare (1000-3000 kr) men mina topp 3 favvojeans just nu är faktiskt från bikbok(blåa), Gina tricot(svarta) och Gstar(mörkblåa).
      Lycka till med jeans-letandet!🙂
      Hoppas att du hittar ett bra par.

Leave a Reply

