Back in schweeden

Hejsan!!!
Nu är jag tillbaka i Sverige. Känns skönt att vara hemma efter jobb och några dagars semester.
Nu börjar dock 2 veckor av hård träning och väldigt nyttiga (eller nyttig är jag ju alltid, “strikta” kanske är bättre ordval) matvanor. Har slarvat lite med maten de senaste dagarna, men hallå, det var ju semester.😉 hur ska man kunna motstå världens godaste hummerpasta? Eller det goda brödet med den spanska osten, “manchego”. Manchego är 3 ggr billigare där än här hemma och är min favoritost!

Men nu gäller det som sagt att komma i tiptop form inför visningarna i NY. Om det skulle gå bra där kommer jag åka direkt till Paris, London och Milano för att gå visningar där med. Men förmodligen kommer jag bara åka direkt hem till skolan. Nästa vecka börjar ju köpenhamns modevecka, vilket ska bli kul! Kommer träffa massor med vänner som jag inte träffat på länge.

Imorse startade jag dagen med en 15 km PW in till stan med mamma. Hon var tvungen att följa med för jag skulle vaccineras igen och var för mesig för att göra det själv. Jag och sprutor alltså! Jag hade klätt mig i kortärmat, så att det skulle vara lätt att ta sprutan, i armen. När jag kommer fram får jag höra att den ska tas långt ner på ryggen, precis där jeansen börjar…. Sjääälvfallet hade jag på mig de tighaste brallorna -_- jaja, är i alla fall jätteglad över en sak, jag svimmade INTE! Fick ligga ner, och grät lite men NEJ, svimmade gjorde jag inte. Framsteg!
Efter sprutan gick jag och käkade frukost/lunch med mamma och träffade sedan Matilda för lite shopping. Har fått höra av min agentur i NY att jag ska klä mig “äldre” på castings, alltså tvärtemot vad jag skulle göra i Paris för ett år sedan. Har därför handlat massa nya casting-outfits som min agentur där förhoppningsvis kommer tycka om. Annars kan de gå och bajsa, hehe nädå! Visar upp allt senare idag eller imorgon. (på tal om imorgon, ska träffa mina underbara och efterlängtade vänner, Rasmus och Emilie.) På vägen hem köpte jag en massa nyttig mat också. I princip allt i kassen var grönt, haha. Det knäppa är att jag faktiskt föredrar att äta nyttigt än att Slänga i mig Skräp. Min kropp mår så mycket bättre när jag äter hälsosamt. Köpte iaf Bland annat bondbönor, edamamebönor, avokado, keso, färska räkor, rostade sojabönor, massa grönsaker och frukt.

20120802-183439.jpg

20120802-183515.jpg

20120802-184100.jpg

20120802-184638.jpg

20120802-184656.jpg
Favvochokladen slut…. Det är jag som köpt slut alla redan😉 denna chokladen är, som jag redan nämnt många ggr, supernyttig och den godaste i världen!

20120802-185016.jpg
Dagens frukost… Blev ju lite mer lunch-aktigt. Det är Tonys suuuupergoda kycklingsallad. Tony har ett litet kafé,mezzo, som ligger i grandpassagen i Göteborg. Han gör stans bästa kaffe och som sagt, kycklingsalladen med parmesan och rostade nötter är toppen!

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts, Fashion. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

