Edamame-lunch in the sun

Igårkväll hade jag en supermysig middag med några vänner. Vi var hemma hos mig o lagade mat, spelade spel och snackade skit. Innan maten drog vi ner till havet och badade. Det var blåsigt och kallt eftersom det var på kvällen, men vi hoppade i alla fall. Och gött var det!

Idag har jag varit i stan och handlat lite grejer inför gran canaria. Hittade också ett par klackar från YSL och en väska från burberry som jag mååååste ha. Väskan var på rea men var ändå fett dyr så får se hur det blir med den. Måste tänka på saken. Klackarna skulle ändå vara en investering, perfekta casting-klackar, dvs skyhöga & simple.

Igår var det varmt på dagen så jag passade på att börja läsa en ny bok i solen. Till lunch blev det en riktigt god skål med edamame (finns endast att köpa frysta, i skidor, i Sverige)

Ensamme, citron, flingsalt, rostade pinjenötter och parmesan. Mummmmms!
20120718-220144.jpg

20120718-220151.jpg

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

