Spiderman @ the cinema

Heeejsaaan!
Har precis kommit hem. Har varit på bio och fika med en vän,Charlotte. Vi såg den nya Spiderman filmen. Vi båda tyckte att den var grymt bra och underhållande. Självklart “amerikanskt” slut, men det spelar ingen roll, helt klart värd att se!
Imorgon ska jag träffa Malin igen. Förra veckan Tog vi en mysig frukost på stan men denna gången kommer hon förmodligen hem till mig så vi ska bara hänga och ha det mysigt.
Om några dagar tar jag uppehåll från min semester, för ett jobb på gran Canaria i nästan två veckor.
Ska bli skönt med lite sol faktiskt, det är något som Göteborg inte är tillräckligt generös med😉
Nu ska jag läsa ut min bok, “bara vanligt vatten”, av Kajsa Ingemarsson, innan jag somnar.

God natt!
20120717-003153.jpg
Tog en låååååång löprunda i regnet tidigare. Hej träningsvärk, de kommande 3 dagarna.

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

