Im home and busy with…relaxing!

Förlåt för dålig uppdatering men jag har en ursäkt ( inte en bra ursäkt men whatever). Är äntligen hemma!!! Landade i Göteborg torsdagskväll efter många MÅÅÅÅNGA förseningar och komplikationer med flygen. sedan jag kom hem har jag haft fullt upp med att umgås med vänner och familjen och har därför inte prioriterat bloggen.
I fredags hade jag och mamma tjejdag. Först powerwalkade vi in till stan för att sedan käka frukost på brogyllen följt av shopping och thaimassage. Det var verkligen en underbar dag!
Mina veckor framöver är ännu oklara. Kan bli fler jobbresor, kan bli semesterresa med familjen eller en weekend med mamma. Kanske åker jag iväg med någon kompis? Som sagt, det är oklart just nu.
Njuter av varje ledig dag i alla fall. solar, badar, fikar och läser bort dagarna. Så ska det vara när det är sommar och man är ledig!

Här kommer ett gäng bilder från de senaste dagarna.

20120709-225011.jpg
Frukost med mamma

20120709-225455.jpg
Sista kvällen… Efter alla cupcakes och den asiatiska maten Drog vi ut för att käka middag, nr2, med jay-z… Men efter 2 timmars väntan på restaurangen var han fortfarande inte där så vi trodde inte på att han skulle komma. Vi var varken hungriga eller sugna på att sitta kvar vid bordet och “mingla” vid 2 på morgonen, så vi satte oss i en taxi och åkte tillbaka till längenheten. Efter högst 5 minuter fick vi ett mms från en kompis som visade att jayz precis dykt upp till middagen, haha. Fan vilken otur vi hade.

20120709-230518.jpg
Påväg hem…

20120709-230529.jpg
Godnatt…

20120709-230702.jpg

20120709-230649.jpg
Igår träffade jag en efterlängtad vän, Isabel! Vi hade myskväll hos mig. Hyrde film, lagade lyxburgare, åt jordgubbar och så pratade vi såklar massor! Kom in på drömhus, drömresemål och framtidsdrömmar. Ställen jag inte besökt men väldigt gärna vill besöka:
Mexico, Tobago, cuba, bora bora, Filippinerna, rio-brasilien, Kina och INDIEN.

Vilka ställen har ni på drömresemåls listan?

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

