That y’all, it’s like that y’all, I don’t really give a fuck about it at all.

JAG ÄR LEDIG IDAG!!!

Har kämpat hårt hela veckan och det har varit KUL att ha mycket att göra. Jag är ju trotts allt här för att jobba, tjäna pengar och bygga en karriär. MEN måste säga att det är skönt att vara ledig idag. Jag och ciara började dagen med att springa ner och köpa bagels tvärs över gatan. Vi har suktat efter dessa bagels ända sen vi flyttade in här så idag köpte vi en var till frukost. Jag (trodde att jag) tog en “wholeweat-everything-bagel” med “walnut-raisin creamcheese”.  Smakade rättare sagt som en doughnut med walnut-raisin FROSTING. Det var alltså väldigt sött och sliskigt och inte i min smak alls, typiskt amerikanskt. Kanske köper en med kallrökt lax till flyget nästa vecka, det kan ju ändå inte smaka sött?

Idag tänkte jag i alla fall få gjort lite shopping. Det är dock inte till mig jag ska shoppa så då räknas det inte att jag bryter mitt shopping förbud. Jag kan ju inte komma hem tomhänt till familjen. Jag vet redan vad jag ska köpa till pappa och mina brorsor. Till mamma har jag redan hittat lite fina saker. Sen vet jag några kompisar som blir glada om jag kommer hem med lite VS.

Ikväll vet jag inte vad vi hittar på. Det återstår att se.

Här kommer de svart/vita bilderna i större format.

 

 

Här är några Polaroider tagna av en kund från en Go&see. Man kan se på bilderna att jag fått en allergisk reaktion mot sminket några dagar tidigare. Både läpparna och ögonen är lite fucked up, så snart jag kommer hem till Sverige måste jag verkligen ta reda på vad det är i sminket som jag är allergisk mot för just nu reagerar jag mot ALLT smink. Och det funkar ju inte i den här branschen, haha. Men som alltid, det hade kunnat vara mycket värre, jag lever, jag är glad och  jag mår PRIIIIMA!

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

One Response to That y’all, it’s like that y’all, I don’t really give a fuck about it at all.

  1. nick nilsson says:

    I cant see the pictures

Leave a Reply

