Första bilderna från New York

Idag har jag sprungit runt som en galning, frukostmöte, castings hit o go&sees dit, lunchmöte, castings och nu är jag äntligen hemma. Klagar inte, det är SUPERBRA att jag får träffa en massa bra kunder!! Imorgon har jag nästan dubbelt så mycket så det lär inte finnas mycket tid till att uppdatera bloggen. 

Väntar fortfarande på  resultat från nästan alla plåtningar jag har gjort den senaste månaden. Här kommer i alla fall ett litet smakprov med minibilder från en beautyplåtning. Vill ni se bilderna i större storlek kan ni gå in och kika på min agenturs hemsida. http://www.dnamodels.com/women-development/kelly-gale/portfolio#/page/1

Robert Grima

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

2 Responses to Första bilderna från New York

  1. Sara says:

    Älskar de svartvita bilderna.❤

    De borde uppdatera dina mått också, du är väl knappat 5'10 (178cm) längre?!

Leave a Reply

