VS

Gissa vilken kund jag träffade idag?

20120626-140352.jpg

20120626-140358.jpg
Var lite nervös innan men jag väl gick dit var jag helt lugn.🙂 Tjejen jag ock träffa var supertrevlig. Det vore en dröm att jobba för VS när jag fyllt 18.

20120626-140612.jpg

20120626-140618.jpg
Go&seen var tidigt imorse och väldigt nära där jag bor. När jag var färdig där gick jag hem gjorde frukost och kröp ner i sängen igen. Rostade musli och köpte bär och mango igår så det blev en bra frulle.🙂

20120626-140842.jpg
Igårkväll blev det “thai-style” lax till middag.

Nu ska jag springa iväg och träffa fler kunder. Imorgon har jag frukost-möte med mina bokare från agenturen och kommer jag få se resultaten från testplåtningarna jag gjort här så ni lär också få se några av bilderna snart!

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

One Response to VS

  1. Hanna says:

    AMAJGAD AMAJGAD!
    Du kommer att få jobba för dem, det kan jag nästan looova😀

Leave a Reply

