Meatpacking

Idag har jag och tjejerna hängt i det “hippa” området “meatpacking”. Vi gick förbi (läs:gick FÖRBI haha) magnolia bakery, alla som har sett sex and the city vet vilket bageri det är. Kikade i affärer så som zadig&v, marc by Marc, MK, the kooples. Efter det köpte jag med mig sushi hem som var to die for. Sjukaste är att jag lagat mat själv VARJE DAG sen jag kom hit. Blir lätt så när man jobbar på dagarna och är för trött för att gå på restaurang eller gå och köpa mat på kvällarna. Men vi Måste prova någon restaurang snart alltså. I slutet på nästa vecka ska jag nog dra med min svenska roomie till en kinesisk restaurang som jag hört ska vara bra. Den heter “philippe”, någon som varit där?

Kvällen avslutades med rolig bowling med tjejerna och några nyfunna killkompisar.

Nu ska jag sova! Hörs senare.
20120624-223849.jpg

20120624-223858.jpg

20120624-223907.jpg

20120624-223931.jpg

20120624-224021.jpg

20120624-224012.jpg

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

