Jaaaa!

Klarade geografiprovet idag så jag får A i slutbetyg, känns sååå skönt! Har endast bilderna kvar nu. Har Druckit espresso och käkat fruktsallad så nu borde jag ha tillräckligt med energi för att sitta o måla 4-5 timmar. Det är ju inte direkt jobbigt Att måla, faktiskt väldigt kul. Imorgon vid 14:00 ska alla bilder lämnas in och jag har 5 kvar att måla… Det fixar jag! Efter det ska det fiiiiiras att skolan är slut och sommarens alla galenheter kan börja!!!! På kvällen ska jag hitta på lite bus med några vänner, kommer bli kul!
Hoppas att alla i göteborg njuter av det underbara vädret vi har!! Trots att jag haft mycket att göra Har jag sett till att finna tid till träningen, underbart att springa ute i shorts och göra yoga på altanen i solnedgången.

Kram på er!
En god middag!
Halstrad tonfisk med sesamfrön, wasabisås och mango&chili salsa.

20120524-202138.jpg

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

One Response to Jaaaa!

  1. Petra says:

    Kan du inte berätta lite mer om dina sommarplaner, om New York och allt sådant roligt gulliga du?🙂

Leave a Reply

