Countdown, 5 days left

Som ni har märkt har det varit väldigt tomt på bloggen de senaste dagarna. Jag har exakt en vecka kvar av megaplugg innan jag drar till new york vilket är anledningen till varför jag inte bloggar så mycket just nu. Självklart kommer jag dra igång med det mer, skriva om vardagen, när jag är i new york.
I fredags gick jag och min vän, Matilda, HELA VÄGEN IN TILL STAN… Från mig är det mellan 1,8 och 2 mil… Matilda sov hos mig från torsdag till fredag och när vi vaknade kände vi för att gå till stan bara för i prova o se om det var möjligt, det var det! Det är också mycket möjligt att vi är knäppa! Efter en stund mötte jag upp mamma för en mysig lunch. Kräsna som vi är gick vi och kikade på menyerna på 6 olika ställen innan vi satte oss på avalon. Tur var det för det var sjuuuuukt gott! Helt insane! Vi delade på en såkallad råbiff, men man får nog kika med förstoringsglas för att se minsta lilla råbiff, vi såg bara sallad på den tallriken… MEN huvudrätten, kalvytterfile med bönor och någon sjukt god grön sås, heeeelt underbart gott!

Nu måste jag fortsätta plugga, men håll ut… 1 vecka kvar nu innan jag kan börja blogga på riktigt igen! På fredag lämnar jag in mitt sista arbete (förhoppningsvis)
Men det blir ett inlägg till lite senare idag för jag MÅSTE dela med mig av ett jäkligt gott recept på nyttiga plättar med hallonkeso som jag testade imorse… Vaknade väldigt tidigt(fortfarande inga persienner) så jag bestämde mig för att överraska mamma och brorsorna med frukost! Det blev smaskigt!🙂
a href=”https://kellywhat.files.wordpress.com/2012/05/20120519-224639.jpg”>20120519-224639.jpg

20120519-224627.jpg

20120519-224713.jpg

20120519-224733.jpg

20120519-224723.jpg

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

