À few stupid, un-important, boring thoughts

Efter en sjukt rolig helg har Ebba nu åkt tillbaka till Malmö. Vi gick runt på stan hela dagen. Köpte med oss sallad och gick och satte oss vid kanalen. Det blev nästan varmt i solen idag😉 skönt! Nu har jag pluggat hela kvällen för att slippa göra det imorgon. Kan ju inte plugga på födelsedagen? Lite kanske, men pluggar nu så jag slipper sitta i flera timmar imorgon.
För övrigt är jag inte så förtjust i att fylla år. Vet inte riktigt varför men för det första vill man ju inte bli gammal, gillar att vara ung, haha! För det andra så gillar jag inte heller alla “måsten” tårta, kalas, presenter etc. Haha måste vara den enda i hela världen som tycker så? Inte för att det är tråkigt med tårta, kalas o att få presenter, äsch, jag stannar här… Går inte att förklara ändå. Kanske är det jag som tänker lite knäppt nu.😉 från min familj har jag i alla fall önskat mig persienner/svarta rullgardiner till mitt rum, haha.. Tycker nämligen att det är riktigt irriterande att vakna upp 05:00-07:00 varje dag av att solen går upp och det blir bländande ljust i mitt rum. (Imorse vid 06:00 kravlade jag omkring på golvet och letade efter en svart halsduk att lägga över ögonen så att jag kunde somna om.) Har också önskat mig en färgglad skål eller en te-kopp, alltid bra att ha! Hehe fyller jag 17 eller 71? Till mina vänner som har frågat vad jag önskar mig har jag bara svarat, “ett gott skratt”, lite humor i vardagen. Just Tell me a joke, make me laugh.

Lite knäppt boring inlägg detta. Just wrote what popped into ma head.

Peace and goodnight!

20120513-224312.jpg

20120513-224319.jpg

20120513-224341.jpg

20120513-224350.jpg

20120513-224442.jpg

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

One Response to À few stupid, un-important, boring thoughts

  1. Miss C says:

    Håller med till 190%!!! Gillar verkligen inte att fylla år. Jag är helt klart avis att du ‘bara’ fyller 17. Känner mig asgammal… Usch!:/

Leave a Reply

