Fantastic friday!

Jaaaa, freeedaggg!! Skkköööönt!!
Vad ska ni hitta på? Min vecka har hittils varit, som alla andra veckor, fylld med plugg, jobb och träning. Hsr pluggat extra mycket på kvällarna denna veckan för att kunna vara ledig för det mesta i helgen. Min söta vän, Ebba, ska nämligen bo hos mig några nätter så vi ska hitta på massa bus. Har precis lunchat med mamma på mezzo och nu sitter jag här själv och pluggar lite inför franskanationella och mattenationella. Passar på att få gjort det sista medan jag väntar på Ebba som tar tåget från Malmö. Ikväll ska vi hyra film, laga lyxburgare, ha tjejkväll helt enkelt. Imorgon kanske det blir frukost på stan? Shopping? Liseberg? Bio? Vi får se!
Nu måste jag fortsätta plugga men uppdaterar säkert med bilder och recept på GOOODA lyxburgare senare ikväll. 20120511-130404.jpg

20120511-131039.jpg
Min mammi är så söt!

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

One Response to Fantastic friday!

  1. Miss C says:

    Du är så galet vacker Kelly! Och din mamma med för den delen! Ha en underbar helg!🙂 Kram C

Leave a Reply

