Blanxart, i love you

Är på riktigt bra humör idag🙂 för ett tag sedan förälskade jag mig i en ny choklad, blanxarts 72% med mandlar. Den fanns att köpa på 421s stora mataffär. Jag började köpa en sådan varje helg… Tills den var slut på lagret(!!!!) vilket var för ungefär 4 veckor sedan. Jag har haft ett stort sug efter den här chokladen så igår googlade jag runt och kom fram till att butiken zebeda på vegagatan 54 förmodligen säljer den. Åkte dit efter skolan idag och blev, sorgligt nog, ÖVERLYCKLIG när jag såg att de hade 5st där. Köpte allihop så nu har jag något gott som räcker i 5-7 veckor. Chokladen är väldigt bitter, vilket jag gillar. Det är 72% kakao och 23% mandlar, med andra ord bara 5% av de övriga ingredienserna (socker, kakaosmör och vanilj)

Som sagt var jag bara i skolan 15 minuter för ett nationellt prov. Efter att jag köpt chokladen mötte jag upp pappa och åkte hem för plugg i solen.

Imorgon blir det kanske camping ?!
20120503-175031.jpg

20120503-175041.jpg

20120503-175102.jpg

20120503-175122.jpg
Läste också lite mattidningar i solen. Snigelgröt, hur gott låter inte det? Mums

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

