The sun is shining in gothenburg

Goood morgon!!!
Har ni haft en lång o bra helg? Det har jag! Har hunnit plugga, slappa och jobba. Firade också min lillebror som fyllde 8 år igår. Gjorde en otroligt god yoghurtglass på hallon, banan, mango, vanilj och grekisk yoghurt. Valborg spenderades nere vid havet hos mig tillsammans med flera olika kompisar. Vi grillade halloumi och grönsaker, det var riktigt mysigt. Denna veckan har jag 3 lektioner… Två idag och en på fredag, snacka om skönt. Imorgon har jag dock mattenationella, oskönt, haha. Men jag kan sitta ute i solen och plugga vilket ska bli underbart! För övrigt har jag korta shorts på mig idag och trots att jag ALLTID fryser tyckte jag att det var hyfsat varmt när jag gick hemifrån imorse. Nu börjar första lektionen, cyaaa!

20120502-092331.jpg

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

