Tennis, gamenight and musli

Sjukt dålig uppdatering, jag vet. Men så är det ibland… Hinner inte alltid med bloggen. Igår gjorxe jag något riktigt kul. Mötte upp 3 killkompisar (7 på morgonen på en LÖRDAG) för att spela tennis. Vi spelade 2 timmar, riktigt kul. För jag vann, haha! På kvällen vara jac sjukt trött, skulle egentligen på fest men var så trött, istället blev det GAMENIGHT med sällskapsspel men efter ett tag däckade jag. Idag har jag extremt mycket träningsvärk, rumpa&ben, så jag ska bara ligga hemma och plugga matte.
Förresten, den nya muslin som jag gjorde var riktigt god men jag testade att blanda mina två olika muslisorter och då blev det perfekt!

20120429-145014.jpg

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

One Response to Tennis, gamenight and musli

  1. Alexandra says:

    Vad är det i muslin? Ser jätte gott ut!

Leave a Reply

