I love My home!

IM HOME! i Sverige! Gbg! Har pluggat hela dagen så nu blir det filmkväll med brorsan. Han kan ladda ner bra filmer o jag kan laga god mat, kommer bli en mysig kväll! Nu ska jag tända lite ljus o fortsätta med maten. Smörstekt Bergtunga, grönsaker, med citron & basilika sås.

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

4 Responses to I love My home!

  1. JoJo's says:

    Ha en mysig kväll och hälsa sam! Kram

  2. Petra says:

    Borta bra hemma bäst?🙂

    Du får jätte jätte gärna göra ett inlägg där du berättar lite om vad du gjort i Paris med bilder.
    ps.
    gjorde den där goda lök och tomatpajen du tipsade om. Verkligen jätte god!! :)) TACK!

    • kellywhat says:

      Kanske slänger ihop ett inlägg om Paris när jag har mer tid🙂 nu har jag fruktansvärt mycket grejer i skolan o utanför skolan att ta tag i.

      Va kul att du provade pajen o att du gillade den. Vet inte om jag delade med mig av hemligheten bakom pajen i inlägget sist. Jag har i parmesanost i pajdegen så blir den lite knaprig o får god smak, den ska in i ugnen ett tsg först och sen innan man lägger på grönsakerna, gruyerosten m.m ska man bre på ett lager dijonsenap på pajdegen. sen övriga ingridienser o så in i ugnen. Tips om du vill prova igen nästa gång🙂

  3. Petra says:

    Åh tack! det ska jag definitivt göra. och ser fram emot det inlägget. Lycka till med skolan, går säkert bra🙂

Leave a Reply

