Petite dejeuner dans Montmartre

Var lite för trött för att skriva god morgon imorse! Kvällen igår var väldigt kul, tyvärr var musiken inte så bra men vi dansade på i alla fall. Vi träffade också på supergulliga svenska tjejer inne på l’arc.
Det var svårt att få upp tjejerna imorse också, de måste tycka att jag är sviiinjobbig som vill lämna lägenheten vid 10:30, men man vill ju ta vara på tiden när man är här😉 imorse kom vi dock inte iväg förrän vid 12:00, vi har promenerat från blvd st germain till Montmartre, det är verkligen mysigt att gå runt i Montmartre. Påvägen köpte vi svingod ost och dyrt smör😛 vi har också köpt en halv baguette och varsin croissant, brukar ju inte käka sånt “vitt” men när jag är i Paris gör jag det någon enstaka gång i alla fall, det är väldigt gott att sitta i solen o snacka, läsa medan man käkar gott smör o ost på baguette o en croissant till det också. Nu ska jag visa tjejerna sacre coer och sedan hoppas jag att vi hinner shoppa lite🙂 br />
20120413-150120.jpg

20120413-150130.jpg

20120413-150148.jpg

20120413-150205.jpg

20120413-150216.jpg

20120413-150227.jpg

Ikväll ska jag vara yogainstruktör o köra ett mitt yogapass med tjejerna. Sen ska vi på middag o fest🙂

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

