Its friday night in Paris

Nu är vi tillbakA från vår Utflykt till Montmartre, tjejerna var inte intresserade av att gå upp till sacre coer när vi väl var där, så vi skippade det. Men jag köpte med mig en jättefin blus/skjorta från Zara på vägen tillbaka, visar den senare. Ska strax börja med yogan o sen ska vi fixa oss inför kvällen. här kommer lite bilder so jag tog under dagen

Btw, som ni säkert har märkt suger kvalitén på bilderna som jag tar med mobilen.. När jag kommer hem visar jag bilder från systemkameran också🙂

Elsa klämmer lite…

20120413-194239.jpg

20120413-194341.jpg</a
Provade en guldig jacka på zara, ville ha den men ärmarna var på tok för korta, den kostade 2000 spänn också vilket jag inte vill lägga på en jacka som ändå är av dålig kvalité… Men synd för den var ju sjukt ball. Eller vad tycker ni?

20120413-195011.jpg

20120413-195021.jpg
Både jag och Elsa hoppade till när vi såg gatan(!!!!!) ni känner väl igen den?! Den läskiga gatan från filmen “taken”, uschh!!

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

2 Responses to Its friday night in Paris

  1. Boel says:

    Kelly – ni verkar verkligen ha det toppen, jag är jättesotis – snart kommer jag kidnappar din mamma o tar henne t Paris! Ha en FANTASTISK helg i vackra mysiga roliga staden! Kram Boel
    ps – jag läser din blogg varenda dag – det är kul!

    • kellywhat says:

      Åååh kul att du läser min blogg😉 passa på att kidnappa johanna också, en helg med er tre i Paris hade varit kanonkul! Hoppas att allt är bra med er🙂 hälsa familjen!
      Kram

Leave a Reply

