Easter

Glad påsk!!

Har ni haft en mysig påskafton? Det har jag! Varken plugg eller jobb idag. En riktigt mysig “må-bra”-dag. Har tagit ett lååååångt bad nu ikväll och innan det hade vi en otroligt god middag med familjen. Min favvo, hjortfile med viltsås och potatisgratäng. På påskafton får man unna sig!
Startade denna kyliga dag med en lång
PW med mamma och efter det började jag packa lite inför Paris. Vi får endast ha handbaggage 10 kg!! Det är sjukt, kan ju knappt ta med mig någonting eftersom jag vill shoppa plånboken tom när jag väl är där, hahaha. Ska bli kul att kika i zadig&voltaire, Marc Jacobs, american apparel och furla. Hoppas att mina favoritbutiker levererar!😉

Anyway, hoppas att alla har haft en supermysig och god påsk!

href=”https://kellywhat.files.wordpress.com/2012/04/20120407-205916.jpg”>20120407-205916.jpg

20120407-210030.jpg

20120407-205935.jpg
sminket jag använder (exkl. Läppstift/läppglans)
Eyeliner -lancome
Mascara- loreal
Terracotta Solpuder – guerlain

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Body, hair, beauty, Everyday posts. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

