hejsansvejsan!

Hejsan svejsan!!

Idag är jag glad! Och imorgon är jag nog ännu gladare. Jag har mitt sista prov innan påsklovet imorgonbitti, (svenska nationella). Ska bli så skönt att få det gjort!! Efter det ska jag sitta kvar i skolan och plugga en massa matte och sedan tar jag en paus från skolarbetet och träffar min enormt efterlängtade vän MALIN. Vi har försökt finna tid till att ses i många veckor nu, men det har alltid varit något som inte passat. så imorgon tar vi en lång “catch-up-fika”. Ska bli riktigt mysigt!🙂 Nu ska jag öva lite på mitt tal, som för övrigt SUGER, det är så jäkla tråkigt va. Förstår inte hur jag kan ha skrivit ett sådant tråkigt tal. Det skulle inte förvåna mig om folk börjar somna efter jag snackat i 30 sekunder. Arbetsrelationer alltså, ska komma ihåg att inte ta det ämnet nästa gång, FYFAN!
kunde ju snackat om i princip vad som helst och jag ska prata om gruppdynamik, kollegor, konflikter på jobbet m.m… KUL!

I alla fall, bjuder på lite fina.. eller goda… paris-inspirerade “matbilder”.

hej ost!

Ladurrée –  Är själv inte förtjust i macarons men jag måste självklart ta med Elsa och bella hit, eftersom alla andra verkar älska macaronstället ladurée.

Pierre marcolini – världens godaste chokladbutik på rue scribe i paris

fransk frukost!

man kan inte åka till paris utan att äta fois gras. fois gras, musslor på någon trevlig restaurang, ost, en croissant, choklad från pierre marcolini och patrick roger är saker som jag inte vill missa när jag är i paris.

moulles

patrick roger – a must for chocolate lovers.
Money – a must for patrick roger lovers.  haha, med andra ord… inte den billigaste chokladen, men sjuuuukt god.

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

2 Responses to hejsansvejsan!

  1. Christian says:

    Shiiit va jag saknar riktig fransk frukost!

Leave a Reply

