And what I do? Act more stupidly

Ja, jag vet. Jag är sjukt kass på att blogga. Men jag har andra prioriteringar just nu. Dessutom är det inte kul för er att läsa om när jag går upp, äter frukost, pluggar, går till skolan, träffar kompis, käkar, tränar, pluggar o somnar! Det är en ganska hektisk period i skolan nu, massa nationella prov o grejer. MEN håll ut, om 1 vecka åker jag till Paris med några vänner för jobb och några dagars semester på lovet. Lovar att blogga mycket därifrån. Jag ska tipsa om de bästa restaurangerna, chokladaffärerna, shoppingen m.m. Då lär det bli roligare läsning!

Igårkväll var jag på supermysig middag med Elsa och Bella. Dom hänger med till Paris, så det enda vi gjorde igår var att prata om alla roliga saker vi ska göra där! Hoppas att jag kommer hinna busa lite där också, inte bara jobba. Det bjöds i alla fall på otroligt god mat igår, melonsoppa, quinoasallad med jättegod kyckling och yoghurt med rostade nötter till efterrätt. Supernyttigt och allt var fruktansvärt gott!

Nu ska jag återgå till att skriva mitt tal om relationer, arbetsrelationer för att vara exakt. Som alla 95:or redan vet ska man skriva ett tal om relationer till den muntliga delen av sv-nationella. Efter det ska jag göra en uträkning av familjens elkonsumtion och sedan komma på en lösning till hur vi kan minska energianvändningen i vårt hus, den “geografi”-uppgiften lockar inte om jag ska vara helt ärlig. Det blir min lördag i alla fall! Ikväll kanske jag ska ut och busa med en några vänner men just nu lockar myskväll med god mat lite mer så jag får se hur jag gör. Ååh Gud så taggad jag blev på att spela tennis nu, från ingenstans liksom….

Anyways, ha en grym lördag!!

20120331-110904.jpg
Bjuder på en gammal bild på en god frukost i Kapstaden

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

