Frågor och svar

Här kommer några frågor och svar, har inte hunnit svara på alla.
Hur många agenturer är du med i? 
Avenuemodeller göteborg, mikas stockholm, viva paris, DNA new york, scoop köpenhamn, modelteam hamburg, kanske glömde någon nu….
Har du någonsin fått dålig kritik om ditt utseende eller kropp?
Ja det har jag. I modellbranschen går det antagligen inte att inte få dålig kritik någon gång hur man än ser ut.
Åker ensam till USA i sommar?
Ja
Vad har du för trevliga framtidsplaner? Några specifika händelser i NY
som du nämnde att du ska till nu i maj?
Mina planer är att åka till new york i maj, vara där några veckor för att träffa kunder och (förhoppningsvis) jobba. Jag kommer dock återvända till skolan i augusti, september. Men jag hoppas på att göra FW i new york och paris.
Föredrar du ditt kaffe svart eller med en liten skvätt mjölk i? 
Gillar macchiato eller cappucino. Men har börjat få ont i magen när jag dricker kaffe så jag dricker inte så mycket kaffe längre.
Har ni bra skolmat som gör att du kan äta nyttigt även under skoltid? 
Vi har faktiskt hyfsat bra skolmat. Men jag är för kräsen och gillar ändå inte den “varma maten”.  Men salladen är jättebra så den äter jag. Brukar också ta med mig 1 avokado  hemifrån som jag äter på knäckebröd ( 1 avokado=2 knäckebröd).
Du sprang mycket förut va? varför slutade du med det? (vet att du PW väldigt mycket)
Har du på senare tiden minskat i vikt pga press från agentur osv?
Nej det har jag inte gjort. Jag har sedan juli förra året haft samma kost och träningsrutiner.
– Du sa att du gjorde några bra magövningar då du tränar, vill du inte avslöja några hihi? 
Vet faktiskt inte hur jag ska förklara hur jag gör. Kör sneda situps och några andra bra övningar men vet inte vad dom heter. Kanske får göra en video någon gång, haha.
– ska du ta studenten eller skulle du ta ett uppehåll från skolan till hösten? 
Jag ska ta studenten, det har jag bestämt mig för!
Vilken är din bästa musik just nu? 
Jag lyssnar på allt möjligt. Mainstream r’n’b när jag tränar. hemma blir det ibland lugnare musik (adele, jamie cullum osv). gillar också eminem, kanye west och rihanna… sa någon mainstream?
har du twitter? 
Nej jag twittrar inte.
Har du varit tvungen att tacka nej till många jobb p.g.a. skolan?
Ja det har jag. Säger nej till nästan alla jobb just nu pga skolan. väldigt tråkigt men det har jag valt själv.
Planerar du fortfarande att ta ett sabbatsår eller ska du bara till NYC över sommaren?
Som sagt, tänker inte ta ett sabbatsår. Ska förmodligen till new york över sommaren.

Du sprang mycket förut va? varför slutade du med det?
Jag springer fortfarande men inte lika mycket längre. Har börjat mer med snabba powerwalks och yoga eftersom det passar mig bättre. Jag gillar variation och kommer säkert hitta nya träningsformer som jag gillar bättre när jag tröttnar på powerwalks 5 ggr i veckan.
Hur ungefär ser din dagliga kosthållning + träningsrutiner ut? 
Jag tränar ungefär 7-8 timmar varje vecka. Men jag tränar inte hårt. Powerwalkar  väldigt snabbt 5 timmar i veckan och gör poweryoga på 45-50 min minst 3 ggr i veckan.
Kosthållning, hmmm… Äter varierat. Undviker socker, vitt mjöl och andra snabba kolhydrater. Middag består ofta av en GOD sallad, olika sallader, ibland med kyckling, färsk tonfisk eller halloumi m.m. Äter mycket fisk också. Mellan måltiderna äter jag apelsin, äpple eller nötter om jag blir hungrig.

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

3 Responses to Frågor och svar

  1. Petra says:

    Söt du är som svarar!🙂

    Men tänkte bara på en sak, yogan hemma – hur gör du? utgår du efter specifika övningar/improviserar/ videor etc.etc?
    Kram

  2. Så sjukt bra och STARKT av dig att gå igenom gymnasiet helt innan du satsar på modellkarriären fullt ut. Det är så många som tappar fotfästet i modebranschen, skönt att det finns några smarta och hälsosamma förebilder i mängden! Du är en grym tjej Kelly, keep it up!❤

    • kellywhat says:

      Gud va glad jag blev av att läsa din kommentar❤ Du vet redan att jag tycker att du är fantastisk, du kämpar på även när det är som tuffast!
      Tack för dina otroligt söta ord!🙂

Leave a Reply

