I think im a geek

Hade tjejkväll hos mig igår, mys med lite vänner.vi lagade mat, titta på film osv. Söta fanny hade med sig gottig choklad från flickorna kanolds till mig, gulligt! ska prova några bitar senare. Nu blir det plugg i några timmar sen powerwalk sen ska vi fira lillebror (som inte e så liten längre). Jag har mycket jobb, plugg och prov den kommande veckan så det vore skönt att avsluta denna veckan med ett avkopplande bad, får se om jag hinner. Hoppas!

20120318-135043.jpg

20120318-135052.jpg

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

2 Responses to I think im a geek

  1. H says:

    Jag har en liten fråga. Äter du efter någon slags diet eller håller du dig undan från godis och sötsaker. För du har en grymt SNYGG kropp! Jag vet att du motionerar också🙂

    • kellywhat says:

      Hej H!
      Tack så mycket!
      Ja, motion är en väldigt viktig del av mitt liv. Jag mår både psykiskt och fysiskt bra av att träna.
      Jag äter inte efter någon speciell diet, men jag äter väldigt hälsosamt. Äter varierade sallader (kycklingsallad, sallad med halloumi, grönsakssallad, pumpasallad) till middag mån-tors. Förutom det håller jag mig undan godis o sötsaker … nästan helt nu mera. Jag mår inte så bra av att äta socker, reagerar konstigt och vet att det inte är bra för min kropp. Lite mörk choklad då och då, och kanske någon hemgjord dessert någon gång ibland är väl det enda. Försöker också att äta så lite snabba kolhydrater (potatis,socker, vitt mjöl) som möjligt.

Leave a Reply

