Whats up with today?

Är på väg till skolan nu och har endast 2 lektioner, men efter det ska jag sitta kvar i skolan och plugga matte några timmar. märkte igårkväll att jag inte riktigt har koll på det jag ska kunna till mitt prov på måndag. Det ska verkligen bli så skönt att bli färdig med detta skolåret så att jag kan åka till new york i slutet av maj, ska vara där å jobba några månader.

Min brorsa fyller 15 år om två dagar så jag ska leta efter något kul till Honom sen också, Tror jag vet vad jag ska köpa. Ikväll tror jag att det blir 1,5h powerwalk med en vän följt av familjemys.
Imorgon= mer plugg och tjejkväll på kvällen🙂

20120316-084933.jpg

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

