Tod’s boots

Påväg till skolan nu. Jag som faktiskt alltid brukar frysa kunde ha skinnjacka idag, det är varmt ute!! Körde också på mina tanfärgade Tod’s boots.
För övrigt har jag sovit alldeles för lite inatt, eller lite för mig iaf (7h) och har en lång pluggdag framför mig. Jag fungerar inte rätt när jag sover mindre än 7,5 h. Jaja, framme vid skolan nu.

Ha en bra dag!

20120312-102859.jpg

20120312-102909.jpg
Btw, har börjat läsa boken “onåd” nu. Någon som vet om den är bra?

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

