Finally friday!

Har haft en ganska stressig vecka (whats new) så det känns extra skönt att det är fredagkväll nu. Jag har precis varit ute och joggat 1h och nu blir det strax middag, Kräftor och världens godaste paj! imorgon måste jag upp tidigt för jag ska plugga franska och shk hela dagen, och ska försöka hinna till modemässan, fresh fish, för att se en visning som min underbara vän, Malin, ska gå! Om ni inte har några andra planer imorgon tycker jag absolut att ni som är intresserade av mode ska titta förbi. det kostar 100 kr och hålls på Clarion post hotel, visningarna är 11:00, 13:00 och 17:00. På kvällen blir det sleepover med två söta vänner. Vi ska laga 3 rätters middag tillsammans och bara ha tjejkväll, fantastiskt! Söndag : massa plugg och möten inbokade.
Sådär ser min helg ut. Ska ni göra något kul i helgen? Hoppa fallskärm? Resa till Singapore? Hehehe😉

20120309-202843.jpg

20120309-202850.jpg
Paj som är bra mycket godare än den ser ut. Degen är bl.a.gjord på dinkelmjöl, SMÖR och en hemlig ingridiens, sen är det massa gruyerost, tomater, dijonsenap, lök, oliver och paprika ovanpå. nu blir det Fredagsmys!!!

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

