Good night!

Har lyckats bli på lite bättre humör nu. Har pluggat massa franska och läst franska tidningar, kan ju lika gärna passa på när jag ändå är här. Passar perfekt då jag har prov i franska om 1 vecka. Nu Bläddrar jag igenom en tidning med massa sidor om god mat, drömresemål m.m. Drömmer mig bort, underbart. Har också börjat läsa “flickan som lekte med elden” nu, hoppas att den är lika bra som första boken. Någon som läst den och vet? Första boken tyckte jag var lite för “läskig” för min smak, men den var så spännande så jag kunde inte sluta läsa. Nu ska jag käka middag här på hotellrummet. Lyxig roomservice? Haha… Eller inte. Apelsin , morot och sugarsnaps och lite nötter. Orkar inte ge mig ut på jakt efter annan mat nu. Är trött och ska snart sova så att jag är pigg och glad imorgon!
20120304-202953.jpg

20120304-203002.jpg
Är lite ensamt att sova själv på hotell men jah Får tänka positivt, vara glad att jag inte bor på gatan!
Nighy!

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

