streetstyle

Streetstyle är en stor inspirationskälla, i alla fall för mig! Här har ni några få av mina favoriter just nu.

 Anja rubik har alltid ballast streetstylejoan smalls är otroligt vackerwillow smith är riktigt grym!

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Fashion and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to streetstyle

  1. Petra says:

    håller med, streetstyle (helst modeller faktiskt) är den bästa inspirationskällan! På tal om kläder och ytligheter, om jag säger vårjacka- vad säger du då? alltså, vad för jacka ska du satsa på i vår om jag får fråga?:)

    • kellywhat says:

      Jag älskar ju ” den perfekta skinnjackan”. Jag har en svart, en tan och en brun och jag har länge letat efter en röd. Nu tror jag att jag har hittat en så det blir nog ett köp inom några dagar. Den röda vill jag bära till alla mina jeans, vita, svarta och framför allt gråa t-shirts. När det blir lite varmare vill jag också hitta en “trashy” jeansväst som jag kan pimpa lite. Vet inte om du kommer ihåg mitt inlägg från kapstaden där modellen, Ashley Hart, hade en sjukt snygg sådan! Vad säger du om jag säger vårskor?😉

  2. Petra says:

    Ja skinnjackan går ALLTID hem. Letar efter den perfekta, något tips? Japp, Ashley hade riktigt cool stil, väldigt personlig verkar det som! vårskor… Jag säger (eftersom jag inte känner att jag vill vara längre) låga skor. Converse (såklart), men även loafers tror jag på – i olika varianter -, skinnskor med snörning, sneakers osv. Är såå sugen på vårkläder/skor NU! hehe…

Leave a Reply

