Rawbars

God morgon! Fredag idag, det innebär plugg för min del. Har gått upp extra tidigt nu så att jag kan få gjort det mesta på förmiddagen, så hinner jag med myskväll med vänner ikväll, inget plugg!!!
Vill tipsa om en gott, nyttigt alternativ till snacks, Raw bars. Jag har alltid med mig sånna här när jag reser, jobbar, pluggar eller skriver prov. Det finns alltid en i min väska😉 perfekt när man behöver energi snabbt. Barerna går att köpa på många stora mataffärer och finns i flera olika smaker Cacao, lime, cachew, jordnöt, kokos m.m. Innehålöer inget tillsatt socker men smakar sött pga dadlar som är i. Gott!

20120224-074310.jpg

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Food & healthy eating and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

