Svenskt jävla väder

Heeeyy!

Vilket jäkla pissväder vi har haft idag. Usch!! Hade 1 lektion i skolan idag och efter det hade jag ett möte. Hann också med lunch med en vän som jag inte träffat på evigheter så det var jättemysigt. Köpte en speciell Raw chocolate utan socker m.m. Idag, ska provA den i helgen. Har provat andra Raw chocolates innan som jag tyckt om så vi får se. Köpte också ett superfint nagellack från opi i färgen “à good mandarin is Hard to find”. När jag och mamma var i Kapstaden gjorde vi manikyr i just den färgen och vi tyckte verkligen den, passade riktigt bra till solbrännan.

20120222-211904.jpg

20120222-211925.jpg

20120222-211949.jpg
Köpte dessutom billiga jordgubbar på Ica idag, haha. Det blev ett supergott mellanmål innan kvällens löprunda i regnet. Såg inte en enda människa som var ute i regnet. Folk som körde i sina bilar tyckte väl att jag o mamma var sjuka i huvud som var ute och sprang i detta vädret.😉

20120222-212617.jpg
Liten skål med lite yoghurt, en halv apelsin, lite jordgubbAr, solrosfrön och pumpafrön, lite kokos. Gott!

Nu är det läggdags!
Sleep tight!

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Body, hair, beauty, Everyday posts, Food & healthy eating and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Svenskt jävla väder

  1. kerstin says:

    ååh gud vad gott med jordgubbar!!

  2. Petra says:

    Haha känner igen mig när det kommer till löpning i “konstigt” väder. Var ute för ett tag sedan när det var som kallast här hemma (-15) och sprang. folk kollade konstigt… Men vi är väl fighters eller något, haha! Vart är choklad köpt förresten? GIllar allt som har med choklad att göra särskilt mörk och att denna är raw och utan socker gör ju inte saken sämre!!!

    • kellywhat says:

      haha duktigt och starkt att ge sig ut när det är 15 minus… det är jag osäker på om jag skulle klara. Den mörka Raw-chokladen har jag köpt på choklad/te butiken bredvid american bakery på NK i göteborg.🙂

Leave a Reply

