Beauty favourites

20120219-194417.jpg
Nagellack från Chanel i olika färger. Favoriten: peridot

20120219-194530.jpg
Deo från biotherm,
parfym: Kelly calech från hermes,
orofluidos olja som luktar gudomligt och ger håret glans,
ansiktskräm: intensive moisture balance, dermalogica
Och en superbra uppiggande och fräsch facemist från the body shop. Den följer alltid med i väskan när jag springer runt som en galning och gör castings i värmen. Vet inte om den funkar egentligen men jag låtsas som det i alla fall😉

20120219-195405.jpg
Palmers cocoa butter. Jag använder den som bodybutter. Mjukgörande lotion som luktar galet gott. Choklad! Vet inte om man kan köpa den i Sverige men i new york, London m.m. Kan man köpa den på boots eller ett vanligt apotek. Det bästa är att den är svinbillig. Kostar runt 30 kr tror jag.

Sådär, här har ni några av mina beautyfavoriter!

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Body, hair, beauty and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Beauty favourites

  1. Petra says:

    Tack för tipsen!!😀

Leave a Reply

