Easy saturday, Just How i like it!

God morgon!
Är på toppen humör idag! Det är helg, så skönt! Skrev färdigt Mitt arbete om första världskriget igår, Blev färdig Sent på kvällen. Har pluggat och jobbat varje dag, hela veckan så idag tänker jag göra annat. Är på mezzo med pappa, vi snackar, dricker stans godaste kaffe och läser våra böcker… Har det trevligt helt enkelt. Läser ut “män som hatar kvinnor” nu, rekommenderar den! Den är väldigt tråkig och långsam de första 100 sidorna men efter det är man fast, den är så spännande! har jag presentkort på NK så jag ska se om jag kan hitta något kul där senare. Ska till gymmet om en stund också, blir core-övningar och löpband idag. Jag och pappa var ute och powerwalkade igår men det var så fruktansvärt halt överallt, helt omöjligt och inte kul när man tror att man ska ramla varje steg man tar.😉
Imorgon ska jag ta mig till skolan, första gången på länge. Ska hämta upp lite böcker och snacka med lärare och kika på vad som behöver göras medan jag är borta. Det blir förmodligen new york, Paris o London de närmsta veckorna.
Är lite halvtrött på tråkiga sallader och soppor, så Ikväll ska pappa och jag laga mumsig mat. Han står för förrätten och varmrätten jag för desserten. Tror att han ska göra råraka med löjrom, hjortfile med potatisgratäng och viltsås. Jag ska göra VÄRLDENS godaste chokladmousse. Mina 3 favoriträtter just nu!! Kan tyvärr inte lägga ut receptet på chokladmoussen, eftersom att jag och mamma kanske öppnar upp en restaurang i framtiden när jag har slutat modella och hon har tröttnat på att forska, haha. Det vore kul!! Den chokladmoussen kommer garanterat stå på menyn!! Jag kommer tyvärr inte kunna ta åt mig äran då det är mamma som gjort receptet. Bilder kan jag dock lägga upp senare ikväll.
Nu tycker pappa att jag är osocial, vi hörs senare. Lovar att lägga upp bilder ikväll😉
20120218-105134.jpg

20120218-105142.jpg

20120218-105155.jpg

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts. Bookmark the permalink.

2 Responses to Easy saturday, Just How i like it!

  1. Hanna says:

    Vad finns det i boken Avenue modeller? Bilder på dig?😀

Leave a Reply

